IEG2018_hoogtepunten_dag2.png

IEG 2018 - Maatschappelijke activaties in sponsoring is een must

10/04/2018 10:360 reacties992


Bob van Oosterhout en Peter Sprenger blikken terug op de hoogtepunten van dag 2 op het IEG-congres. Veel topsprekers geven aan dat sponsoring steeds vaker een sociale component bevat. Ook clubs als FC Barcelona pakken die verantwoordelijkheid. Daarnaast een bijzonder nieuwtje over eSports dat ook nog niet bekend was bij Bob.

In samenwerking met Triple Double, Sponsorreport, SportsCloud en Create5 publiceren we in het kader van 'Today at IEG' elke dag één of meerdere video's over de IEG Sponsorship Conference in Chicago. De video’s zijn dagelijks te volgen via het YouTube-kanaal van SPORTNEXT én via Sponsorreport. 

Heb je vragen, stel ze gerust via het Twitter-account van Peter Sprenger of Bob van Oosterhout of via #sportnext. Peter en Bob nemen dit dan mee in de uitzending.

Wil je niets missen van de IEG Sponsorship Conference? Volg de tag IEG2018 op SPORNEXT of bekijk de video's als eerste op onze YouTube-pagina!

Video: De hoogtepunten van dag 2 op het IEG congres

Geplaatst in Activaties, esports, IEG2018, Marketing, Sponsoring

Redactie

SPORTNEXT, de sportmarketingcommunity van Nederland! SPORTNEXT is een innovatieve en betrokken community die zich onderscheidt door de unieke wijze waarop de dynamische wereld van sportmarketing met de doelgroep wordt gedeeld. Leden...
Naar profiel »

Reageren

Log-in om in het vervolg (nog) sneller te kunnen reageren.

Welke kleur heeft gras?