{author}

Redactie

SPORTNEXT, de sportmarketingcommunity van Nederland! SPORTNEXT is een innovatieve en betrokken community die zich onderscheidt door de unieke wijze waarop de dynamische wereld van sportmarketing met de doelgroep wordt gedeeld. Leden ontmoeten elkaar op vele plekken, op vele manieren en op vele momenten om betrouwbare en actuele kennis te vergaren, nieuwe contacten te leggen en inspirerende ervaringen op te doen.
SPORTNEXT organiseert en faciliteert die ontmoetingen met een goed doordacht pakket van nauw met elkaar samenhangende en elkaar versterkende communicatiemiddelen.
Doel: verdere professionalisering van sportmarketing als vakgebied en het stimuleren van de inzet van sport als marketingtool.

Twitter »LinkedIn »

Het laatste sportmarketingnieuws met veel, heel veel, voetbal

10/12/2017 16:030 reacties331

Schermafbeelding_2017-12-10_om_16.06.44.png

In de week waarin Feyenoord in de ‘dying seconds’ winst wist de behalen in de Champions League die mogelijk achter de decoder verdwijnt lees je hier het laatste sportmarketing. Verzameling van nieuws, feiten en andere opvallende zaken die de wereld van sportmarketing weer in helder perspectief zetten.

Lees verder »

Nieuwe Nederlandse curling app moet meer mensen met sport in aanraking brengen

07/12/2017 12:000 reacties657

Asito_-_Curling_App2.png

Het Nederlandse curling team en hun hoofdsponsor Asito lanceren vandaag een nieuwe curling app: Curling Winter Games. Het team en de sponsor schenken de app aan de wereldwijde curling community en iedereen die nieuwsgierig is naar de sport. Vanaf vandaag is de app gratis en volledig reclamevrij te downloaden in de app store en Google Play store.

Lees verder »

Het laatste sportmarketingnieuws met F1, Carlos Tevez, IAAF en curling

03/12/2017 13:380 reacties758

F1_logo.jpg

In de week van de WK-loting, uitreiking van de SponsorRingen en de winst van de award 'Beste Marketing Studieboek 2017' voor onze blogger Hugo Gruijters lees je hier het laatste sportmarketingnieuws. Verzameling nieuws, feiten en andere opvallende zaken die de wereld van sportmarketing weer in helder perspectief zetten.

Lees verder »

Ajax opent als eerste en enige club in Benelux webshop in Azië

30/11/2017 17:110 reacties781

Ajax_en_EZ_shop.jpg

Ajax opent per 1 januari een webshop die alleen gericht is op de Aziatische markt. Dit maakte Edwin van der Sar vandaag bekend in Beijing, waar hij sprak op het Bloomberg congres. Ajax heeft daarvoor een samenwerking gesloten met multi-club voetbalspecialist EZshopnet. Zij beheren reeds de webshops van onder andere FC Barcelona, Chelsea, Juventus en AC Milan. Daar komt Ajax, als eerste en enige club in de Benelux, met een eigen webshop in Azië bij.

Lees verder »