{author}

Michiel van Looijengoed

Michiel van Looijengoed is online sportmarketeer bij Triple Double. Na het afronden van zijn studie Marketing Management aan de Tilburg University en een wereldreis, leerde Michiel de oneindige mogelijkheden van de online (marketing)wereld kennen bij TUI. Als specialist in het opbouwen en gebruiken van klant/fanprofielen, kan hij dit nu combineren met zijn sportpassie en klanten van Triple Double verder helpen met het relevanter communiceren met hun doelgroep. Doordat we bij Triple Double weten dat specialisten wedstrijden kunnen beslissen, zijn wij erg blij met de toevoeging van Michiel aan ons digital team (TDE).

Website »Twitter »LinkedIn »

Deze gek veranderde het wielrennen voor altijd

27/11/2017 10:000 reacties2060

wielrennen_peloton_shutterstock_736004872.jpg

Van kinds af aan ben ik een wielerliefhebber bij uitstek. Vastgekluisterd aan de radio volgde ik elke Tour-etappe vanaf de Franse campings. Deze passie is nooit verdwenen. Nog steeds is er in mijn ogen niks lekkerder dan op een zondag in een trainingsbroek een hele bergetappe van begin tot nabeschouwing te beleven.

Lees verder »

Fandata: een nieuw tijdperk in sportsponsoring

21/05/2016 06:300 reacties3115

fans.jpg

Sponsoring is niet meer weg te denken uit de hedendaagse sportwereld. De emotie en passie die mensen bindt aan sport, geven bedrijven een prachtig podium om consumenten op impactvolle wijze te bereiken. Lange tijd stegen de investeringen van Nederlandse bedrijven in sportsponsoring dan ook. Ondanks het geloof in de kracht van sportsponsoring, zien we de laatste jaren een dalende trend in deze investeringen…

Lees verder »

Video-aanmoedigingen zorgen voor emoties tijdens NN Marathon Rotterdam

26/04/2016 06:300 reacties2250

marathon_rotterdam.png

42.195 meter. Dat is onvoorwaardelijke toewijding, oneindig doorzettingsvermogen en heel veel uren training. Allemaal voor die ene dag. Op deze dag kan elke loper een aanmoediging gebruiken, langs de kant of op een andere manier…

Lees verder »