{author}

Pieter Kuijpers

Senior sportmarketeer / lid management team

Zoals een echte sportmarketeer betaamt heeft Pieter Kuijpers altijd gedroomd van volle stadions. Als klein ventje was Pieter iedere dag met sport en met name voetbal bezig. Hij schopte het tot PSV en FC Den Bosch. Vandaag de dag is dat gelukkig niet anders. Pieter maakt al geruime tijd deel uit van het team van Triple Double. Hiervoor werkte hij ruim 5 jaar voor het sportmerk PUMA. Pieter initieerde het voetbalinitiatief ‘the Soccer Project’ en kwam via dit project in aanraking met Triple Double.

Werken in een geweldig team bij Triple Double voelt voor Pieter als topsport. Iedere dag het beste uit jezelf halen en knokken voor mooie klanten. Met een grote passie voor het ontwikkelen van prachtige ‘verhalen’, probeert hij sport zo dicht mogelijk naar de fan te brengen. Pieter is creatief, gedreven, integer en bovenal een echte teamplayer.

Website »Twitter »

What’sNext: De belangrijke les die Kramer en Nuis het Nederlandse voetbal leren

14/02/2018 08:220 reacties1635

Kjeld_Nuis_Patrick_Roest.jpg

Plezier was het toverwoord de laatste weken in het Nederlandse (voetbal)nieuws. Krantenkoppen rondom de aanstelling van Ronald Koeman en het terugbrengen van plezier bij Oranje. Ook Robin Van Persie die aangeeft dat plezier nu het belangrijkste voor hem is. Begrijp me niet verkeerd, ik juich dit vanzelfsprekend van harte toe, maar waarom is dit nieuws? Plezier is een keiharde basisvoorwaarde in de sport (en mensen die in de sport werken). Sterker nog, plezier is overal een basisvoorwaarde voor geluk en zelfs succes. Via een eenvoudige Google-search kun je hier talloze (wetenschappelijke) artikelen over vinden, mocht je hier nog niet van overtuigd zijn.

Lees verder »

What’sNext: Man vs Machine

06/12/2017 09:590 reacties3043

Pieter_header.png

Dagelijks vliegen de artikelen, blogs en opinies ons om de oren waar nieuwe technologie gekoppeld wordt aan een verbeelding van de toekomst. Logisch, hedendaagse technologie wordt verkocht met beloftes wat toekomstige technologie ons te bieden heeft.

Lees verder »

Nationale-Nederlanden maakt tempo voor deelnemers NN CPC Loop Den Haag

12/03/2016 10:000 reacties1787

nn_cpcloop_td_fp.jpg

Nationale-Nederlanden is vorig jaar in de wereld van het hardlopen gestapt. Dankzij het hoofdsponsorschap van NN Group in onder andere de NN CPC Loop Den Haag en de NN Marathon Rotterdam is het succesvol geïntroduceerd als supporter van alle hardlopers. Vanaf dit jaar wil Nationale-Nederlanden meer betekenis geven aan deze sponsoring richting (met name) de beginnende hardloper. Daarom is er in samenwerking met sportmarketingbureau Triple Double een overkoepelende sponsorstrategie en bijhorend jaaractivatieplan ontwikkeld die goed aansluit bij de merkbelofte van dit oer-Hollands bedrijf. Tijdens de NN CPC Loop Den Haag werden de eerste wapenfeiten uit dit plan zichtbaar.

Lees verder »

Premier League hoofdsponsor van de Eredivisie

03/09/2013 13:200 reacties2378

gareth_bale_fdheader.png

Afgelopen nacht om klokslag 00.00 uur sloot alweer een rumoerige transferperiode. Het resultaat: zo’n 14.000 transfers wereldwijd met een totale waarde van ruim 3 miljard euro. In Nederland bleef het relatief rustig de laatste dagen. Zoals verwacht vertrokken de Ajacieden Eriksen en Alderweireld naar het buitenland, maar overige grote transfers bleven uit. Feyenoord houdt de selectie in tact, Toivonen blijft voorlopig in Eindhoven, Tadic in Enschede en in Heerenveen mogen ze nog minstens 13 speelrondes genieten van het fenomeen Finnbogason. Daardoor lijkt de veelbesproken ‘competitievervalsing’ – door het uithollen van de selectie terwijl de competitie al in volle gang is – mee te vallen. De rust en focus keert terug in de kleedkamer en daarmee kan het seizoen nu écht beginnen.

Lees verder »