{author}

Gershom Mulder

Gershom Mulder begon tijdens zijn studententijd met het ondernemen in de sport. In 2010 richtte hij in een achterstandswijk van San Jose, de hoofdstad van Costa Rica, een voetbalschool op. Inmiddels is deze ‘Escuela de Fútbol’ een zelfredzame organisatie waar iedere week 130 kinderen naast voetbal ook normen en waarden worden bijgebracht. Bij terugkeer in Nederland (2011) ontwikkelde hij samen met Bart van Essen het concept Deltics Derby Days. Met dit project studeerden ze af en wonnen ze de Innovatieprijs van hun Hogeschool. Als gelukkige winnaar van de TD-factor is hij sinds november 2012 als sportmarketeer werkzaam bij Triple Double.

Website »Twitter »LinkedIn »

Intersport profiteert van succes OranjeLeeuwinnen

08/08/2017 09:370 reacties1087

Intersport_Header_optie_2.jpg

12 september 2016, de KNVB brengt naar buiten dat het met Intersport een nieuwe KNVB-partner heeft. Naast ING en Nike heeft ook Intersport het lef om zich aan het vrouwenvoetbal te verbinden. Intersport is daarmee de eerste in de historie van de KNVB die zich alleen aan het vrouwenvoetbal verbindt, maar vast en zeker niet de laatste.

Lees verder »

Champions League sponsors laat je horen!

02/06/2015 16:150 reacties2186

cl_sponsoring_fp.jpg

Aanstaande zaterdag is het weer zover; de Champions League finale. De hele voetbalwereld kijkt er al maanden naar uit, maar bij de sponsors is het verbazingwekkend stil. Met uitzondering van enkele tickets die online worden weggegeven, worden de enorme sponsorships nauwelijks geactiveerd. Onbegrijpelijk, want het in 1992 opgezette toernooi is de meest aansprekende sponsor property van Europa. De zes huidige partners betalen dan ook (gemiddeld) ruim 50 miljoen euro per jaar. De vraag is wat doen zij hiermee en wat zijn nog eventuele kansen?

Lees verder »