{author}

Ad Maatjens

Oprichter Sponsorreport, het kennisplatform over sponsoring in de Benelux. Sponsorreport verschijnt tien keer per jaar, waarvan 4 keer als printeditie en inclusief de eindejaarsglossy met exclusieve onderzoeken en analyses, (internationale) case-studies, data en interviews. Daarnaast organiseert Sponsorreport kennissessies, een jaarcongres en studiereizen. De beste artikelen uit Sponsorreport worden gebundeld in het Jaarboek Sponsorreport.

Website »Twitter »

Hans Erik Tuijt meest invloedrijke persoon in sponsoring

19/01/2018 14:230 reacties1418

Hans_Erik_Tuijt.jpg

Director Global Sponsorships bij Heineken International Hans Erik Tuijt is door Sponsorreport uitgeroepen tot de meest invloedrijke persoon in de Nederlandse sponsorindustrie.

Lees verder »

Alle cijfers en sponsors van de 18 Eredivisieclubs in het seizoen 2017/2018

02/10/2017 06:304 reacties7014

FC_Groningen_thuisshirt.jpg

De totale inkomsten uit hoofdsponsoring bij de 18 clubs uit de Eredivisie zijn dit seizoen iets gedaald ten opzichte van vorig seizoen. Dat constateert Sponsorreport in een overzicht van alle hoofdsponsors in de Eredivisie.

Lees verder »

Team Brunel wil nieuwe toekomstmogelijkheden creëren door verbinding

05/09/2017 06:300 reacties1420

Douwe_Bekking_VOR_Brunel.jpg

Na de succesvolle campagne - resulterend in een tweede plaats - tijdens de vorige editie, is Team Brunel ook nu weer van de partij als op 22 oktober de Volvo Ocean Race 2017-18 in Alicante van start gaat. Het is de vierde keer dat Brunel sponsor is van een team in de grootste zeilrace rond de wereld. "Onze partners zijn letterlijk onderdeel van het team."

Lees verder »

#Thefuture van de Volvo Ocean Race: inzetten op digitale storytelling

25/05/2017 06:300 reacties1844

Volvo_Ocean_Race_3.jpg

De Volvo Ocean Race presenteerde vorige week donderdag onder de titel 'The Next Decade' een groot aantal initiatieven dat de race de komende tien jaar attractief moet houden. SPORTNEXT sprak na afloop van de persconferentie in het Volvo Museum in Gothenburg met Jordi Neves, Chief Digital Officer bij de Volvo Ocean Race, over nieuwe technieken om de wedstrijd in beeld te brengen.

Lees verder »