TeamNL sponsoren zetten WK Triathlon in voor hun merkactivatie

01/08/2017 16:170 reacties845

Jetze-Plat-TB_L5035.jpg

Van 14 tot en met 17 september vindt de Grand Final van de ITU World Triathlon Series plaats in Rotterdam. Maandag maakte Team NL bekend dat ze dit wereldkampioenschap financieel ondersteunt. Team NL partners Nederlandse Loterij, Heineken en Rabobank zetten de WK Triathlon, als top- én breedtesport evenement, in voor hun merkactivatie.

Lees verder »

Laat je verrassen door #TheWorldGamesNL

27/07/2017 13:390 reacties2442

TheWorldGames_header.jpg

Tot en met 30 juli zijn in Wrocław (Polen) de World Games aan de gang. Bij dit op een na grootste multisportevenement ter wereld – 3251 sporters, 111 landen, 31 sporten - strijden 79 Nederlandse sporters in 14 sporten om eremetaal. Nederland is al in het bezit van gewenst goud (korfbal), verrassend brons (synchroon trampolinespringen) en vanavond sleept kickboksster Sarèl de Jong een nieuwe gouden of zilveren medaille in de wacht.

Lees verder »

AD Sportfilmfestival Rotterdam, OPEN Rotterdam en CineCrowd biedt podium aan talentvolle filmmakers

25/07/2017 09:430 reacties754

Sportfilmfestival_Rotterdam_partner_fp.jpg

Het AD Sportfilmfestival Rotterdam (SFFR), OPEN Rotterdam en CineCrowd, het crowdfundingsplatform voor film, dagen samen talentvolle filmmakers uit om een film te maken over sport, sporters en sportbeleving. Een gerenommeerde jury van film- en sportprofessionals kiest maximaal drie plannen uit, die daarna dankzij financiële steun voor eind maart 2018 worden geproduceerd. 

Lees verder »

Sponsorreport Event: Good is the New Cool

30/06/2017 06:290 reacties865

Afdhel_Aziz_.png

SE Consultancy en Sponsorreport organiseren een Sponsorreport Event rondom Afdhel Aziz, auteur van het baanbrekende boek Good is the New Cool. Wil je weten hoe je als bedrijf winst kunt maken door goed te doen en tegelijkertijd 'cool' kunt zijn? Kom dan op 12 september naar het speciale Sponsorreport Event rondom de internationale topmarketeer Afdhel Aziz.

Lees verder »

Hoe bereik je The Next Level of Storytelling?

29/06/2017 06:300 reacties1112

Hamilton_Alonso_storytelling.jpg

Storytelling? Mensen doen van oudsher niet anders. Alleen nu is de professionele koppeling van de juiste verhaallijn aan marketing(campagnes) nog belangrijker geworden. Het is al langer duidelijk dat marketing de laatste jaren getransformeerd is van zenden, naar verbinden en inspireren. Alleen de vraag blijft; hoe doe je dat nu het beste? Tijdens de SPORTNEXT Training The Next Level of Storytelling: Het verhaal maakt je merk! kregen de deelnemers antwoord op deze vraag.

Lees verder »