Remco Tervoort

Sinds mei 2016 communitymanager bij Arko Sports Media van SPORTNEXT. Verder ook betrokken bij onder andere Livescope. Voorheen NU.nl. Bereikbaar via remco.tervoort@sportsmedia.nl.

Volg Remco via:

LinkedIn
Twitter

Door Remco Tervoort

Zijn de Paralympische Spelen het best bewaarde sponsorgeheim in de sport?

Met een miljardenpubliek en talloze interessante verhalen zijn de Paralympische Spelen een droom voor elke marketeer. Toch laten veel (grote) merken het evenement én de invalidensport nog links liggen. Onterecht, oordeelt Duncan Blake, global director of brands van BP. De multinational is samen met Allianz momenteel nog de enige internationale partner van het Internationaal Paralympisch Comité (IPC).

Waar blijven branded podcasts in de sport?

Esports en maatschappelijke sponsoring: nog een wereld te winnen

AS Roma en Warner Bros; voetbal en entertainment komen nog dichter bij elkaar

Colin Kaepernick nieuw gezicht Nike: politiek statement en/of zakelijke beslissing?

Nieuwe huisstijl FOX Sports is eerbetoon aan Eredivisie-clubs en hun supporters

Mickelson en Woods spelen in rechtstreeks duel voor 9 miljoen dollar

Finaleweek in nieuwe opzet Davis Cup naar Rotterdam Ahoy?

Ajax en EA Sports ontwikkelen unieke propositie voor FIFA 19

Dit zijn de 16 kledingsponsors in de Eredivisie

KNVB verhoogt met persoonlijke mailing voetbalbeleving bij leden

Het Tiger Woods-effect: comeback golflegende zegen voor de sport

Hoe Feyenoord en Willem II hun supporters centraal stelden bij de shirtlancering

‘Digitale zelfbeschikking’ leidt tot nieuwe verdienmodellen in de sport

3x3 Pro League moet nieuwe standaard voor organisatie basketbalevent worden