Event

3e SPORTNEXT Event - The Art of Storytelling

12/01/2015

VOR_special_fp.jpg

Het vertellen van een verhaal blijkt een krachtig en effectief communicatiemiddel om visie en strategie uit te dragen. Het verhaal vormt de schakel tussen positionering en profilering én is de basis van alle communicatie. Main stage vertelt Bjorn Alberts, marketing & communications director het succesverhaal van de Volvo Ocean Race. Wat is de ontstaansgeschiedenis? Wat zijn de doelen & belangen? Welk bereik is er? Wat is de ervaring met de dit jaar voor het eerst meevarende on board reporters? Hoe ondersteunen big data dit verhaal? Na deze keynote speaker krijgen een aantal vooraanstaande experts de mogelijkheid een verdieping hierop te geven, zowel vanuit city marketing als vanuit commercie.

Meer informatie »

EventLive sessie

Dank voor uw aanwezigheid bij: apps, data en beleving

10/10/2014

Sport_app_2.JPG

De huidige sportwereld draait om data. Op en langs het veld, thuis op de bank met een second screen en tijdens het sporten maken we gebruik van apps om de data te bekijken. Data biedt nieuwe inzichten, context en mogelijkheden om onszelf te verbeteren! Tijd dan ook om dit thema eens vanuit diverse perspectieven te belichten tijdens de derde Sport App bijeenkomst op rij, dit keer onder het genot van een gezamenlijk ontbijt.

Het Sport App Ontbijt duurt van 7.30 – 11.00 uur en geeft in kort tijd bestek inzicht in zowel het belang van data voor de sport als de verbinding tussen data en apps. Deskundigen van diverse betrokken partijen lichten dit thema vanuit hun kennis en ervaring toe. Aansluitend vindt de uitreiking van de SPORT APP AWARDS plaats.

Meer informatie over de Sport App Awards

Meer informatie »