EventTraining

SPORTNEXT Training The Next Level of Storytelling: Het verhaal maakt je merk! (afgelopen)

27/06/2017

storytelling_training.jpg

Op vrijdag 23 juni organiseerde SPORTNEXT de training The Next Level of Storytelling: Het verhaal maakt je merk! Hoe creëer je toegevoegde waarde door storytelling? Hoe kun je storytelling goed inzetten om je beoogde doelstellingen te realiseren? En welk verhaal of welke verhalen heb je dan eigenlijk te vertellen? Rixt van der Horst (paralympisch dressuuramazone), Lotte de Vries (manager Bavaria 0.0 Eventingteam), Tom van Kuyk (sponsor strategist Rabobank) en Rieneke van de Laar (interim-marketing- en communicatieconsultant) deelden onder leiding van Gijsbregt Brouwer hun visies tijdens de SPORTNEXT de training The Next Level of Storytelling: Het verhaal maakt je merk!

Meer informatie »

EventLive sessie

SPORTNEXT Live Sessie: de strijd om live sportcontent (afgelopen)

15/03/2017

shutterstock_185883095_kopie.jpeg

Tijdens het KPN WK Shorttrack organiseerde SPORTNEXT een Live Sessie over de strijd om live sportcontent. Hoe bouw je als sport een eigen fanbse? Op welke manier kun je een community bij live (sport)events betrekken? Wat is het toekomstperspectief voor sportbonden en merken? Cees Juffermans (toernooidirecteur KPN WK Shorttrack), Marianne van Leeuwen (co-founder PRDCT en projectteam livestreams marathonschaatsen), Mathys van Abbe (founder Mobypicture en Týrsday), Mascha van Werven (manager, media, communicatie en marketing KNSB) en Guido Klomp (senior sportmarketeer Triple Double) deelden onder leiding van dagvoorzitter Gijsbregt Brouwer hun visies tijdens de SPORTNEXT Live Sessie: de strijd om live sportcontent op vrijdag 10 maart 2017.

Meer informatie »