Dress Me For The Final

Belangrijk bij partnership activation is zichtbaar resultaat voor: de liefhebbers, de consument en de geënthousiasmeerden. De liefhebbers actief betrekken bij een (sport)team is van groot belang. De interactieve en online competitie ‘Dress me for the final’ is zo’n partnership activation met een actieve houding en een zichtbaar eindresultaat. Het team van Vodafone McLaren Mercedes F1 en Hugo Boss stellen liefhebbers van de sport in staat om voor iedere Grand Prix te bepalen in welk outfit de racers zullen deelnemen. Zichtbaar resultaat en betrokkenheid ten top.

De promotie staat centraal bij de inmiddels dertig (!) jaar durende sponsorshipdeal van Hugo Boss en het F1-team Vodafone McClaren Mercedes. Interessant is het tevens omdat dergelijke designer/ lifestyle initiatieven ook in de toekomst zullen terugkomen bij NASCAR, IndyCar en de Big Four Leagues (in de VS: NBA, NFL, MLB en NHL).

Hoewel de aankleding niet spectaculair in elkaar steekt lijkt het mij persoonlijk fantastisch om Lewis Hamilton van start te zien gaan in een outfit die ik gecreëerd heb. Kan niet anders dan een speciaal gevoel geven. Zie hieronder een promotievideo met de uitleg.

Dress Me For The Final