Events

SPORTNEXT Event

SPORTNEXT Event data en technologie in sportmarketing

De digitale opmars is niet meer te stoppen. We leven in een informatiesamenleving waarin data enorme kansen bieden. Met het verzamelen van data kan je als organisatie een profielschets maken van elk individu en inspelen op zijn of haar behoeftes. Bonden en verenigingen zien de kracht van data voor de communicatie naar en het werven van nieuwe leden. En wat te denken van gebruik van technologie en de impact van data en apps bij (sport)evenementen?

Maar wat kunnen we nu precies met alle verzamelde data? Het is dé vraag die bij velen in de sportwereld op de lippen brandt. Tijdens het SPORTNEXT Event technologie en data in sportmarketing op 2 april zoeken we in het Philips Stadion naar antwoorden op die vraag en leggen experts op dit gebied uit hoe jij het beste te werk kunt gaan. Welke kansen bieden data jou en jouw organisatie om je marketing nog effectiever te maken? En, hoe integreer je nieuwe technologieën in je marketing campagne? Juist deze vraagstukken, die spelen bij veel organisaties, komen aan bod tijdens het event.