SPORTNEXT Magazine

Twee keer per jaar publiceren we het SPORTNEXT magazine met inspirerende verhalen, cases, analyses en achtergronden uit de bijzondere wereld van sportmarketing. Van datamarketing tot esports, en van opvallende sponsoractivaties tot bijzondere innovaties in de sportmarkt. Alles komt aan bod.

Nu in het magazine

In het laatste nummer van het SPORTNEXT magazine staat esports centraal. De volgende onderwerpen komen aan bod:

  • Interview met Peter Warman (Newzoo) over verleden, heden en toekomst van esports en gaming
  • eDivisie als middel tegen vergrijzing in het stadion
  • De opkomst van fantasy games
  • Hoe Rotterdam esports-hoofdstad van Nederland werd
  • Is Zwift de grote gamechanger voor de wielersport?
  • Waarom 'platforms' de traditionele merken van de sportmarkt verdringen

Doel

SPORTNEXT is een innovatieve en betrokken sportmarketingcommunity die zich onderscheidt door de unieke wijze waarop de dynamische wereld van sportmarketing met de doelgroep wordt gedeeld. Ons voornaamste doel is verdere professionalisering van sportmarketing als vakgebied en het stimuleren van de inzet van sport als marketingtool.

Met het SPORTNEXT magazine bieden we twee keer per jaar 80 pagina's vol inspirerende verhalen, cases, analyses en achtergronden uit de bijzondere wereld van sportmarketing.

Ontvang drie edities van het SPORTNEXT magazine voor €26,74 (excl. btw)!*

*SPORTNEXT verschijnt twee keer per jaar.

OPGELET:

  • Leden van de Businessclub Vrienden Van Speco (BVVS) ontvangen een aangepaste editie van het SPORTNEXT magazine.