SPORTNEXT Magazine

Twee keer per jaar publiceren we het SPORTNEXT magazine met inspirerende verhalen, cases, analyses en achtergronden uit de bijzondere wereld van sportmarketing. Van datamarketing tot esports, en van opvallende sponsoractivaties tot bijzondere innovaties in de sportmarkt. Alles komt aan bod.

Nu in het magazine

Het laatste nummer van het SPORTNEXT Magazine staat weer bol van de mooie verhalen. Veel hiervan hebben betrekking op sportevenementen:

  • Sportondernemer Bob Verbeeck (Golazo): "Afrika is voor het Westen en vooral voor China de nieuwe afzetmarkt"
  • Gelderland koppelt WK Volleybal voor vrouwen aan de provincie
  • Lars Haue-Pedersen over citymarketing
  • JOGG-Teamfit over gezonde sportevenementen

Maar ook:

  • Hoe de Dallas Cowboys al jarenlang het meest waardevolle sportteam ter wereld is
  • De marketingmagie van het rugnummer
  • Keuken Kampioen Divisie zet in op datagedreven campagnemanagement

Doel

SPORTNEXT is een innovatieve en betrokken sportmarketingcommunity die zich onderscheidt door de unieke wijze waarop de dynamische wereld van sportmarketing met de doelgroep wordt gedeeld. Ons voornaamste doel is verdere professionalisering van sportmarketing als vakgebied en het stimuleren van de inzet van sport als marketingtool.

Met het SPORTNEXT magazine bieden we twee keer per jaar 80 pagina's vol inspirerende verhalen, cases, analyses en achtergronden uit de bijzondere wereld van sportmarketing.

Ontvang drie edities van het SPORTNEXT magazine voor €34,95!*

*SPORTNEXT verschijnt twee keer per jaar.

OPGELET:

Leden van de Businessclub Vrienden Van Speco (BVVS) ontvangen een aangepaste editie van het SPORTNEXT magazine.