SPORTNEXT Magazine

Twee keer per jaar publiceren we het SPORTNEXT magazine met inspirerende verhalen, cases, analyses en achtergronden uit de bijzondere wereld van sportmarketing. Van datamarketing tot esports, en van opvallende sponsoractivaties tot bijzondere innovaties in de sportmarkt. Alles komt aan bod.

Nu in het magazine

In het laatste nummer van het SPORTNEXT magazine staan de sportzomer en nieuw geld in de sport centraal. De volgende onderwerpen komen onder meer aan bod:

  • Hoe media en TeamNL omgaan met de coronabeperkingen
  • Nederland als ‘het beloofde land’ voor investeringsmaatschappijen en gelukszoekers
  • Frank van den Wall Bake over veertig jaar sportmarketing in Nederland
  • Pay-per-view: het nieuwe toverwoord voor GLORY
  • Fortuna Sittard wil met hulp van data en technologie naar Nederlandse subtop

Doel

SPORTNEXT is een innovatieve en betrokken sportmarketingcommunity die zich onderscheidt door de unieke wijze waarop de dynamische wereld van sportmarketing met de doelgroep wordt gedeeld. Ons voornaamste doel is verdere professionalisering van sportmarketing als vakgebied en het stimuleren van de inzet van sport als marketingtool.

Met het SPORTNEXT magazine bieden we twee keer per jaar 80 pagina's vol inspirerende verhalen, cases, analyses en achtergronden uit de bijzondere wereld van sportmarketing.

Ontvang drie edities van het SPORTNEXT magazine voor €29,98 (excl. BTW)!*

*SPORTNEXT verschijnt twee keer per jaar.

OPGELET:

  • Leden van de Businessclub Vrienden Van Speco (BVVS) ontvangen een aangepaste editie van het SPORTNEXT magazine.