Twee keer per jaar publiceren we het SPORTNEXT magazine met inspirerende verhalen, cases, analyses en achtergronden uit de bijzondere wereld van sportmarketing. Van datamarketing tot esports, en van opvallende sponsoractivaties tot bijzondere innovaties in de sportmarkt. Alles komt aan bod.
In het laatste nummer van het SPORTNEXT Magazine staan de steeds nauwere band tussen sport en politiek en de activistische houding van de sportwereld ten aanzien van maatschappelijke thema's als inclusie, diversiteit en duurzaamheid centraal. De volgende onderwerpen komen onder meer aan bod:
SPORTNEXT is een innovatieve en betrokken sportmarketingcommunity die zich onderscheidt door de unieke wijze waarop de dynamische wereld van sportmarketing met de doelgroep wordt gedeeld. Ons voornaamste doel is verdere professionalisering van sportmarketing als vakgebied en het stimuleren van de inzet van sport als marketingtool.
Met het SPORTNEXT magazine bieden we twee keer per jaar 80 pagina's vol inspirerende verhalen, cases, analyses en achtergronden uit de bijzondere wereld van sportmarketing.
Ontvang drie edities van het SPORTNEXT magazine voor €29,82 (excl. BTW)!*
*SPORTNEXT verschijnt twee keer per jaar.
OPGELET: