SPORTNEXT Magazine

Twee keer per jaar publiceren we het SPORTNEXT magazine met inspirerende verhalen, cases, analyses en achtergronden uit de bijzondere wereld van sportmarketing. Van datamarketing tot esports, en van opvallende sponsoractivaties tot bijzondere innovaties in de sportmarkt. Alles komt aan bod.

Nu in het magazine

Het laatste nummer van het SPORTNEXT Magazine staat weer bol van de mooie verhalen. Het overkoepelende thema is artificial Intelligence (AI), iets waar we tegenwoordig niet meer omheen kunnen en dat meer en meer zijn weg weet te vinden in de sport. In dit nummer:

  • Mens tegen machine: journalist Guus Peters in duel met supercomputer ChatGPT
  • Gaat AI het overnemen van de trainer-coach? “Menselijke intuïtie zal altijd belangrijk blijven.”
  • Team Jumbo-Visma, AGU en Triple Double schreven geschiedenis met AI-gegenereerd Tourshirt

Maar ook:

  • Hoe AI als hulpmiddel kan dienen in de strijd tegen kwetsende spreekkoren
  • AI-toepassingen in de praktijk bij de KNVB, Fonds Gehandicaptensport en Club Brugge
  • Column Wim Lagae: "Wattagepaspport"

Doel

SPORTNEXT is een innovatieve en betrokken sportmarketingcommunity die zich onderscheidt door de unieke wijze waarop de dynamische wereld van sportmarketing met de doelgroep wordt gedeeld. Ons voornaamste doel is verdere professionalisering van sportmarketing als vakgebied en het stimuleren van de inzet van sport als marketingtool.

Met het SPORTNEXT magazine bieden we twee keer per jaar 80 pagina's vol inspirerende verhalen, cases, analyses en achtergronden uit de bijzondere wereld van sportmarketing.

Ontvang drie edities van het SPORTNEXT magazine voor €34,95!*

*SPORTNEXT verschijnt twee keer per jaar.

OPGELET:

Leden van de Businessclub Vrienden Van Speco (BVVS) ontvangen een aangepaste editie van het SPORTNEXT magazine.