Vraag nu gratis het eerste SPORTNEXT Magazine aan


 

Met trots presenteren we het brede sportmarketingvakblad SPORTNEXT Magazine. Het blad, van de makers van Sport & Strategie, brengt interviews met internationaal gewaardeerde sportprofessionals en achtergronden uit de innovatieve wereld van sportmarketing.

In de eerste editie onder andere een interview met Hans Erik Tuijt (Global Manager Activiation bij Heineken) en Jan de Jong (algemeen directeur NOS). Gijsbregt Brouwer introduceert een radicaal nieuw sponsorconcept en Nico Dijkshoorn introduceert een nieuwe sponsor. Tot slot nemen Nike+ en adidas miCoach het tegen elkaar op en staan Van Persie en Sneijder recht tegenover elkaar voor wat hun activiteiten op Facebook en Twitter betreft.

De eerste editie is voor de bezoekers van SPORTNEXT.nl helemaal gratis. Begin sportmarketingjaar 2012 ijzersterk en vraag 'm nu aan!

het SPORTNEXT Magazine

http://www.sportsmedia.nl/bestuur-en-management/sportnext/

Wellicht wat verwarrend weergegeven, met het aanvragen van de eerste editie zit je niet vast aan een vervolgabonnement!