Countdown: nog 8 dagen tot de colleges

Tijdens het eerste SPORTNEXT Event, op 13 februari in Hotel Bilderberg te Oosterbeek, zullen twee inspirerende sprekers tijdens een college ingaan op de grootste trends voor de sportmarketing van de komende jaren .

In de eerste ronde zullen Philip Hennenmann - CEO Infostrada Sports Group –, Anders Dielessen – sales en marketing Infostrada Sports Group – en Sam Timmermans – Manager Analytics Infostrada Sports Group de mogelijkheden van sportdata laten zien. Aan de hand van praktische voorbeelden, van onder andere de Virtual Medal Table en Athlete Trackers horen de deelnemers op welke manieren unieke data voor marketingdoeleinden ingezet zouden kunnen worden. Steeds meer verwachten consumenten extra databronnen ter beschikking te hebben tijdens mediaconsumptie. Deze ontwikkeling biedt interessante mogelijkheden voor marketeers om deze extra bronnen aan de man te brengen.

In de tweede ronde zal Gijsbregt Brouwer dieper ingaan op de term 'Crowd Sponsoring' waarbij een organisatie meerdere (verbonden individuen sponsort in plaats van één organisatie. Voorwaarden oor crowd sponsoring zijn het daadwerkelijk omarmen van het individu in haar persoonlijke activiteiten en het faciliteren van haar persoonlijke waarde of doelen. De term is gebaseerd op de kracht van social media en het vele gebruik van smartphones.

Schrijf u nu in voor een college naar keuze via Sportnextevent.nl