Countdown: nog 9 dagen tot de workshops

Op maandag 13 februari zal het Bilderberg Hotel te Oosterbeek het decor zijn van het eerste SPORTNEXT Event. Naast de keynote-sprekers zullen de bezoekers in Workshops van maximaal 25 personen actief dieper ingaan op een onderwerp naar keuze.

In de eerste ronde (14:45 – 15.45) zullen gewaardeerde sportprofessionals de volgende Workshops gaan verzorgen:

  • Mark van den Heuvel – lector iMotion of Sportbusiness, Fontys Economische Hogeschool – zal dieper ingaan op de toegevoegde waarde van sportevenementen binnen citymarketing. Wat leveren sportevenementen op vanuit het oogpunt van citymarketing?
  • Kristel van der Linden – programma manager Marketing Communications Ernst & Young – zal dieper ingaan op het inzetten van (Olympische) campagnes en sponsoring ter versterking van je merk. Hoe kapitaliseer je een succesvolle olympische merkcampagne?
  • Peter Minkjan – opricher Facebook marketing platform FacebookPro – zal dieper ingaan op Fanmarketing. Welke kansen biedt Facebook voor sportmarketeers?
  • Gerard Dielessen – directeur NOC*NSF – zal dieper ingaan op Broadcast fonds evenementen. Wat is de beste route voor het vastleggen van een (sport)evenement met betrekking tot de achterban?
  • Ruben Houkes, directeur 2Basics – zal dieper ingaan op de marketing(waarde) van sport & maatschappij. Hoe kan de sport zich beter verkopen en welke kansen liggen er voor de breedtesport?

In de tweede ronde (17:00 – 18:00) is er een nieuwe samenstelling waarbij gewaardeerde sportprofessionals de volgende Workshops zullen verzorgen:

  • Peter Sprenger – Sales and Marketing Director Infostrada Sports Group en Guido Bouw Sales Manager Infostrada Sports Group zal dieper ingaan op de mediaconsumptie en beleving bij de consument. Welke nieuwe kanalen zijn er beschikbaar en hoe zijn deze nieuwe kanalen vanuit marketingoogpunt te benutten om een hogere mate van fanactivatie tot stand te brengen?
  • Yvonne Tamminga – senior adviseur evenementenambitie Olympische Vuur zal dieper ingaan op de model aanpak voor sporteveneenten, hoe te scoren op weg naar 2028.
  • Marcel Beerthuizen – directeur Bigplans zal dieper ingaan op de tactieken voor de moeder der aller marketingoorlogen de Olympische Spelen vs het WK/EK Voetbal.

Schrijf u nu voor een workshop naar keuze via Sportnextevent.nl