10-jarig jubileum van de opleiding Sportmarketing wordt in stijl gevierd

De opleiding Sportmarketing van de Hogeschool van Amsterdam (HvA) bestaat tien jaar. Eind september wordt dit gevierd in dagen vol interactie met een congres, netwerkbuffet en een sportdag. Samen met studenten, alumni, vakgenoten en relaties zet de opleiding het vakgebied van de Sportmarketeer nadrukkelijk op de kaart. Met sportmarketeers uit het werkveld zoals dagvoorzitter Gijsbregt Brouwer - bedenker van Sport28 -, Arno de Jong - Media & Marketingmanager Eredivisie CV – en Richard Denton - directeur Spormarketingbureau Treftpunt - belooft het een leuke en interessante dag voor (aanstormende) Sportmarketeers te worden.

Congres Sportmarketing 10.0
Op donderdag 29 september 2011 vindt het jubileumcongres plaats onder de titel ‘Sportmarketing 10.0!’ “Toekomstscenario’s voor 10 sportmarkten”. Tijdens het congres wordt er ingezoomd op 10 sportmarkten: sportsponsoring, sportevenementen, bonden en clubs, accommodaties, toeschouwers, sportartikelen/merken, sportmedia, sportdiensten, overheid en NGO’s.

In parallelsessies wordt per sportmarkt gekeken naar het verleden, heden, maar vooral de toekomst van het vak sportmarketing. Dagvoorzitter van het congres is Gijsbregt Brouwer, oud-topsporter en expert op het gebied van sport en social media. Keynote speakers zijn Cees Vervoorn, oud Olympisch topzwemmer, nu lector Topsport en Onderwijs aan de Hogeschool van Amsterdam/Universiteit van Amsterdam en Richard Denton, directeur van sportmarketingbureau Trefpunt. Gastsprekers zijn onder andere: Jokko de Wit (organisator van de Oranjecampings), Arno de Jong (Media & Marketingmanager Eredivisie CV) en Henk Markerink (directeur van de Amsterdam Arena).

Meer informatie over het Sportmarketing 10.0 congres via:
Website: 10jaarspm
Twitter: @10jaarspm
Facebook: Fanpage 10jaarspm