Nog een paar plaatsen beschikbaar voor de Fan Engagement & Digital Sports Marketing Tour

Sportmarketing is al geruime tijd een groeiende markt, maar met alle nieuwe ontwikkelingen en mogelijkheden op het gebied van Fan Engagement & Digital Marketing, is er een ware explosie aan mogelijkheden gaande. Op 5 en 6 november wordt hier dieper op ingegaan tijdens de 'Fan Engagement & Digital Sports Marketing Tour' in Manchester en Londen. Ga mee op tour en laat je inspireren door presentaties van marketing- en commerciële executives van sportfederaties, sportorganisaties en sportmarketingbureaus uit het buitenland. Het tweedaagse programma wordt aangeboden inclusief vlucht, transfers en hotelovernachtingen. Daarnaast is er een mooie aanbieding voor lezers van SportNEXT: wie zich voor 16 oktober inschrijft krijgt maar liefst 50% korting!

Programma

Het tweedaagse programma wordt aangeboden inclusief vlucht naar Manchester, hotel in Manchester, trein transfer naar London, hotel in Londen en vlucht terug vanaf Londen.

Op dag 1 wordt het Etihad Stadion in Manchester bezocht om deel te nemen aan 'Fan Engagement 2015', waar marketing- en commerciële executives van sportfederaties, sportclubs en sportmarketingbureaus de frontlinie verkennen van de meest recente ontwikkelingen in marketing, business intelligence, customer profiling en ticket strategieën voor sportorganisaties.

Op dag 2 worden de kantoren van Facebook, Twitter, LinkedIn en Tableau Software  in Londen bezocht. In aanvulling op de waardevolle netwerkmogelijkheden zullen alle hosts een workshop van een uur over sportmarketing op hun platform geven en met je delen welke 'best user cases' ze zijn tegen gekomen. 

Je kunt het volledige programma hier bekijken.

50% korting voor SportNEXT lezers


Speciaal voor lezers van SportNEXT zijn er 8 plekken beschikbaar gehouden die met 50% korting te verkrijgen zijn. Wanneer je voor 16 oktober boekt en de code 'SportNext' gebruikt, krijg je 50% korting en betaal je slechts €995 (ex btw) voor deelname, dit is nog steeds inclusief de reizen en hotelovernachtingen. De tour heeft maximaal 40 deelnemers en er zijn nog maar enkele plekken beschikbaar. Momenteel zijn er inschrijvingen uit Nederland, België, Denemarken, Engeland, Ierland, Frankrijk, Zweden, Duitsland, Letland, Slowakije, en Spanje. Inschrijven kan op Sportsanalyticseurope.com.

Wie kom je tegen?


Deelnemers komen vanuit heel Europa. Je treft vertegenwoordigers van:


  • Sport teams: 
Manchester City, Manchester United, Liverpool, Charlton Athletic, Valencia CF, Feyenoord, SC Heerenveen, Aalborg BK en anderen.


  • Sportbonden:
 Onder andere de Engelse voetbalbond (FA), Belgische voetbalbond (KBVB), Schotse voetbalbond (SFA), Franse voetbalbond (FFF), Noorse voetbalbond (NFF), Engelse atletiekbond (UK Athletics), Engelse tennisbond (LTA) en Engelse volleybalbond (British Volleybal). 

  • Mass participation sport events:
 The Human Race, Ironman en Gran Fondo.

  • Europese Agencies: Denk hierbij aan CEO’s, Managing Directors, Art Directors, Brand Managers, Activation Managers, Regional Directors, Accountmanagers en Strategists, Digital Managers, Communication Consultants, Media Managers en Developers. 


  • Ook zullen er vertegenwoordigers vanuit universiteiten en de media deelnemen.

Meer informatie over de Fan Engagement & Digital Sports Marketing Tour is hier te vinden.