Ben jij zojuist of bijna afgestudeerd aan de opleiding HEAO, Economie, (Sport)Marketing, Commercie of een soortgelijke / relevante studie? Heb je interesse voor digitale en sociale media? Ben je sterk relationeel, een netwerker met een hands-on mentaliteit en ben je (per direct) op zoek naar een stage voor 6 maanden? In principe fulltime, maar 30/32 uur per week is ook bespreekbaar. En lijkt het je tenslotte tof om aan de slag te gaan bij een reclamebureau - werkzaam voor verschillende grote merken - in Amsterdam? Dan is NOISE op zoek naar jou!
Bij NOISE werk je hecht samen met een team van strategen, concept developers en project managers aan innovatieve, slimme communicatie producten. NOISE combineert de creatieve kracht van een reclamebureau met de innovatieve en technologische skills van een digitaal bureau. Voor mooie merken als Coca-Cola, FrieslandCampina, Albert Heijn, L'Oreal, Alex, Rode Kruis, ING, Nationale Postcode Loterij en de Rijksoverheid.
Door slim business denken met innovatieve concepten te combineren, probeert NOISE de doelgroep op een natuurlijke manier te bereiken. Niet met dwang, maar met aantrekkingskracht: “Omdat wij geloven dat communicatie die vrijwillig en met plezier wordt geconsumeerd simpelweg effectiever is.” Zo wist het bureau een significante omzetgroei voor Coca-Cola Zero te realiseren door horeca bezoekers gratis WiFI aan te bieden. Is 87% van de gebruikers van de ING Financieel Fit-app ook daadwerkelijk bewuster gaan sparen. En heeft Nederland deze zomer kennis gemaakt met het BBQ assortiment van Albert Heijn middels 40 hamburger varianten ontwikkeld door Burger Boys, Arie Koomen en Wilko Terwijn. Van een branded app, shopper marketing activatie, een virale video, tv-commercial, event tot social media activatie: voor elk merk wordt een andere en gepaste oplossing gevonden.
Interesse?
Ben jij dit media talent? Stuur dan je CV en motivatie naar info@makesomenoise.nl. Meer informatie over NOISE is te vinden op makesomenoise.nl