Hyper local als nieuwe norm voor succesvolle sponsorships

Ook in de sponsormarkt draait het steeds meer om digital en data. En toch hebben deze termen een andere betekenis gekregen dan pakweg twee jaar geleden. Ze krijgen anno 2016 veel meer inhoud. Het is niet alleen maar uitzenden op een digitaal platform, maar alles gaat naar een een-op-eenrelatie tussen de consument en aanbieder. In de tweede aflevering van Today at IEG  gaat Bob van Oosterhout dieper in op deze ontwikkelingen en geeft hij aan hoe merken steeds meer een 'hyper local' benadering combineren met 'global' werken & denken. 

Een van de voorbeelden die Bob van Oosterhout aanhaalt is de nieuwe sponsorstrategie van de Rabobank. Verder bespreekt Bob samen met de vaste presentator, Peter Sprenger, de belangrijkste observaties van de eerste dag. Interessante statements van sprekers passeren de revue, zoals “Good is the new cool” over de groeiende rol van maatschappelijke sponsoring. Bekijk hieronder de video update van dag 1 en volg de komende dagen SportNEXT voor meerdere Today at IEG-video's!

In samenwerking met Triple Double, Sponsorreport, SportsCloud en Create5 hebben we elke dag in het kader van 'Today at IEG' één of meerdere video's over de 33e editie van het IEG Sponsorship Conference in Chicago gepubliceerd. Hieronder zijn alle bijdragen terug te vinden. 

ZIE OOK:

Wil je niets missen over de IEG Sponsorship Conference? Volg de tag #IEG2016 op SportNEXT of bekijk de video's als eerste op onze Facebook-pagina!