In Chicago is deze week het grootste sponsor- en marketingcongres, IEG Conference, en Techonomy doet verslag van zijn bevindingen. Een groep van 20 sponsorprofessionals is aanwezig met Sponsorreport en kreeg een exclusieve vooruitblik van Lesa Ukman, één van de organisatoren van IEG2015. Volg hier dagelijks de video-updates.
De eerste dag van het IEG Conference in Chicago begon met een exclusieve vooruitblik van Lesa Ukman, marketing en sponsorexpert en van de organisatoren van het IEG Conference. Wat verwacht Ukman voor de komende jaren? Content is key. "You can't get people unless you give them something." Bedrijven moeten niet langer via één kanaal communiceren (single-channel) maar via meerdere kanalen (multi-channel).
Marketingcampagnes worden steeds meer ondersteund en opgezet met de laatste technologie. Denk aan Virtual Reality en de gevolgen voor de fanbeleving. Het (kunnen) beheren en inzetten van een database is doorslaggevend voor een succesvolle campagne. Tegelijkertijd vindt een verschuiving plaats van producten naar services. Niet alleen het product is voldoende het gaat om de beleving. "Experience marketing."
Op Sponsorreport.nl delen Nederlandse sponsorprofessionals dagelijks hun ervaringen van IEG2015. Nieuwsgierig naar de ervaringen van Bob van Oosterhout (Triple Double) en Ruben Houkes (2Basics)? Vanuit Chicago nu online!