IEG 2018 - Hoe wordt de vierde dimensie in sportmarketing bereikt?

Sponsor- en marketingprofessionals van over de hele wereld hebben zich deze week weer verzameld in Chicago. Vier dagen lang wordt er op de IEG Sponsorship Conference ingegaan op de veranderingen in sponsoring en marketing. Dit jaar is 'Go deep' het centrale thema. Dat betekent dat er wordt gekeken hoe de next level in sportmarketing bereikt kan worden. De vierde dimensie gaat over big data, algoritmes en neuromarketing. Bob van Oosterhout en Peter Sprenger nemen je dagelijks mee met updates en analyses. Hieronder de start met hun voorbeschouwing op IEG 2018 en de nabeschouwing over de wedstrijd van de Chicago Bulls. Wat gaat er voor in de Amerikaanse sportindustrie: het vermaak of de sport?

In samenwerking met Triple Double, Sponsorreport, SportsCloud en Create5 publiceren we in het kader van 'Today at IEG' elke dag één of meerdere video's over de IEG Sponsorship Conference in Chicago. De video’s zijn dagelijks te volgen via het YouTube-kanaal van SPORTNEXT én via Sponsorreport. 

Heb je vragen, stel ze gerust via het Twitter-account van Peter Sprenger of Bob van Oosterhout of via #sportnext. Peter en Bob nemen dit dan mee in de uitzending.

Wil je niets missen van de IEG Sponsorship Conference? Volg de tag IEG2018 op SPORNEXT of bekijk de video's als eerste op onze YouTube-pagina!

Video: De eerste aflevering van IEG 2018