MarTech Conference 2015 in Londen: De nieuwe marketingwereld

In Londen is de jaarlijkse Marketing Tech conference begonnen. De conferentie gaat in op de veranderingen in de marketingwereld en de kansen en mogelijkheden voor het toepassen van digitale technologie. Thema’s die daarin naar voren komen zijn bijvoorbeeld (big) data, Internet of Things, customer experience, omnichannel, digitalisering van producten, social enterprise, etc. Veel vooraanstaande denkers, marketingspecialisten en brands delen tijdens de conferentie hun expertise. Via de communities van Digitaleconomics.nl en Sportnext.nl worden geïnteresseerden dagelijks op de hoogte gehouden via een korte video-update vanaf de conferentie door Peter Sprenger.

In de eerste video staat de link tussen marketing & technologie centraal. Maar liefst 61% van de marketeers is er van overtuigd dat technologie hun vak dramatisch aan het veranderen is. En daar gaat deze conferentie over.. 

 
MarTech Conference 2015 in Londen: 'De nieuwe marketingwereld'

In Londen is de jaarlijkse Marketing Tech conference begonnen. De conferentie gaat in op de veranderingen in de marketingwereld en de kansen en mogelijkheden voor het toepassen van digitale technologie. Thema’s die daarin naar voren komen zijn bijvoorbeeld (big) data, Internet of Things, customer experience, omnichannel, digitalisering van producten, social enterprise, etc. Veel vooraanstaande denkers, marketingspecialisten en brands delen tijdens de conferentie hun expertise. Via de communities van Digitaleconomics.nl en Sportnext.nl worden geïnteresseerden dagelijks op de hoogte gehouden via een korte video-update vanaf de conferentie door Peter Sprenger.

Posted by SPORTNEXT on woensdag 21 oktober 2015


ZIE OOK: