MarTech Conference 2015 in Londen: De scope of marketing is extending

De scope of marketing is expanding. Belangrijke merken begrijpen steeds beter dat ze laag voor laag moeten bouwen aan het digitale ecosysteem rond de klant. Carlsberg, Haagen Group, Spotify enzovoort worden digitale service organisaties. Elon Musk van Tesla noemt zijn eigen bedrijf zelfs een software bedrijf. Retailer John Lewis past digitale innovatie op een hele originele manier toe met kinderknuffels.

Is de video hieronder niet te zien? Klik dan hier.

 
 

 

Marketing Tech Conference in Londen

In Londen is de jaarlijkse Marketing Tech conference begonnen. De conferentie gaat in op de veranderingen in de marketingwereld en de kansen en mogelijkheden voor het toepassen van digitale technologie. Thema’s die daarin naar voren komen zijn bijvoorbeeld (big) data, Internet of Things, customer experience, omnichannel, digitalisering van producten, social enterprise, etc. Veel vooraanstaande denkers, marketingspecialisten en brands delen tijdens de conferentie hun expertise. Via de communities van Digitaleconomics.nl en Sportnext.nl worden geïnteresseerden dagelijks op de hoogte gehouden via een korte video-update vanaf de conferentie door Peter Sprenger.

ZIE OOK: