MarTech Conference 2015 in Londen: Interview Scott Brinker

Scott Brinker is thoughtleader op het terrein van marketing & technology en organisator van de MarTech Conference 2015 in Londen. In de video geeft hij zijn visie op hoe marketing en technologie integreren en waarom het cruciaal is voor organisaties om deze trends te begrijpen. Hij gebruikt de wereldwijde multinational DHL - één van de gepresenteerde cases op het congres - als inspirerend voorbeeld.

Is de video hieronder niet te zien? Klik dan hier.

 
MarTech Conference 2015 in Londen: Interview Scott Brinker

Scott Brinker is thoughtleader op het terrein van marketing & technology en organisator van de MarTech Conference 2015 in Londen. In de video geeft hij zijn visie op hoe marketing en technologie integreren en waarom het cruciaal is voor organisaties om deze trends te begrijpen. Hij gebruikt de wereldwijde multinational DHL - één van de gepresenteerde cases op het congres - als inspirerend voorbeeld. Zie ook: http://www.sportnext.nl/berichten/martech_conference_2015_in_londen_interview_scott_brinker

Posted by SPORTNEXT on donderdag 22 oktober 2015

 

Marketing Tech Conference in Londen

In Londen is de jaarlijkse Marketing Tech conference begonnen. De conferentie gaat in op de veranderingen in de marketingwereld en de kansen en mogelijkheden voor het toepassen van digitale technologie. Thema’s die daarin naar voren komen zijn bijvoorbeeld (big) data, Internet of Things, customer experience, omnichannel, digitalisering van producten, social enterprise, etc. Veel vooraanstaande denkers, marketingspecialisten en brands delen tijdens de conferentie hun expertise. Via de communities van Digitaleconomics.nl en Sportnext.nl worden geïnteresseerden dagelijks op de hoogte gehouden via een korte video-update vanaf de conferentie door Peter Sprenger.

ZIE OOK: