MarTech Conference 2015 in Londen: Software is eating the world

"Software is eating the world” en die uitspraak geldt ook voor marketing. Super-connectivity was het centrale thema op de eerste dag van de MarTech conference in Londen. Termen als internet of things en smart products betekenen een nieuwe fase voor de marketingindustrie. Het aantal aanbieders van marketing software leveranciers bedraagt nu al meer dan 2000. Het is dan ook goed te begrijpen dat in 2017 de Chief Marketing Officer meer geld aan technologie zal gaan uitgeven dan de Chief Information Officer.

Is de video hieronder niet te zien? Klik dan hier.

 
MarTech Conference 2015 in Londen: Software is eating the world

"Software is eating the world” en die uitspraak geldt ook voor marketing. Super-connectivity was het centrale thema op de eerste dag van de MarTech conference in Londen. Termen als internet of things en smart products betekenen een nieuwe fase voor de marketingindustrie. Het aantal aanbieders van marketing software leveranciers bedraagt nu al meer dan 2000. Het is dan ook goed te begrijpen dat in 2017 de Chief Marketing Officer meer geld aan technologie zal gaan uitgeven dan de Chief Information Officer. Zie ook: http://www.sportnext.nl/berichten/martech_conference_2015_in_londen_software_is_eating_the_world

Posted by SPORTNEXT on woensdag 21 oktober 2015


Marketing Tech Conference in Londen

In Londen is de jaarlijkse Marketing Tech conference begonnen. De conferentie gaat in op de veranderingen in de marketingwereld en de kansen en mogelijkheden voor het toepassen van digitale technologie. Thema’s die daarin naar voren komen zijn bijvoorbeeld (big) data, Internet of Things, customer experience, omnichannel, digitalisering van producten, social enterprise, etc. Veel vooraanstaande denkers, marketingspecialisten en brands delen tijdens de conferentie hun expertise. Via de communities van Digitaleconomics.nl en Sportnext.nl worden geïnteresseerden dagelijks op de hoogte gehouden via een korte video-update vanaf de conferentie door Peter Sprenger.

ZIE OOK: