NIMA Zuid organiseert scoren met sport?!

Ook marketeers willen scoren met sport, maar hoe doen ze dat? Samen met PSV en Triple Double Sportmarketing, organiseert NIMA Zuid een unieke themasessie met de laatste insights op het gebied van sport & marketing. Op woensdag 10 september is NIMA Zuid te gast bij PSV in Eindhoven. Toon Gerbrands algemeen directeur PSV en zijn team én Bob van Oosterhout Triple Double Sportmarketing, zullen aanwezigen meenemen in deze themasessie met de laatste insights.

Hoe kijkt PSV als sterk merk naar de toekomst? En welke commerciële en marketing keuzes worden gemaakt om op een innovatie wijze het onderscheid te maken? Wat kunnen we leren van de Oranjekoorts rondom het WK en de vele andere topsport evenementen deze zomer? En dat tegen het decor van Eindhoven als innovatieve sportstad bij uitstek. Sportgemeente van het jaar 2013 en per oktober 2014 trotse gastheer van ‘SX het centrum voor sport, marketing en media’ dat hier zijn poorten opent!

Programma

13.30 - 14.00 Inloop en ontvangst PSV stadion
14.00 - 14.10 Welkom NIMA zuid
14.10 - 14.45 Presentatie Toon Gerbrands, Algemeen Directeur PSV
14.45 - 15.45 Het merk PSV en de uitdagingen voor de toekomst, door Guus Pennings Manager Marketing PSV
15.45 - 16.45 Rondleiding PSV accommodatie
16.45 - 18.00 Trends en insights Sport & Marketing door Bob van Oosterhout, directeur/oprichter Triple Double sportmarketing
18.00 – 20.00 Borrel en diner

Sprekers

Toon Gerbrands is een uitgesproken persoonlijkheid die zowel teams als individuen weet te begeleiden naar succesvolle prestaties. In presentaties legt hij de nadruk, ondersteund door ervaringen vanuit de praktijk, op het belang van samenwerking, inspirerend leiderschap en daarbij een goede communicatie. De presentaties die Toon Gerbrands hierover geeft zijn niet alleen bruikbaar voor managers uit de sport, maar ook voor managers uit het bedrijfsleven. Hij heeft als clubcoach in het volleybal meerdere landskampioenschappen en de Europacup gewonnen. Met het Nederlands mannen volleybalteam werd hij in 1997 Europees Kampioen. . In de tijd als directeur van AZ behaalde de Alkmaarse club aansprekende resultaten: het landskampioenschap in het seizoen 2008 – 2009 en de bekerwinst in 2013. Hij is sinds 1 juli in dienst bij PSV als algemeen directeur.

Guus Pennings is sinds april 2013 werkzaam als Hoofd Marketing bij PSV en in die rol verantwoordelijk voor zowel B2C als B2B marketing, sponsoractivatie en de merkidentiteit van de club. Eerder was hij bijna 7 jaar werkzaam bij Triple Double als senior sportmarketeer en was hij lid van het MT.

Bob van Oosterhout richtte Triple Double op in 1997. Commercieel, creatief, en enthousiast sportmarketeer met een enorm netwerk in bedrijfsleven, sport en (sport)media. Bob werd verkozen tot 'Sportmarketeer van het Jaar 2009', uitgeroepen tot 'Sponsor Personality van het Jaar 2010' en hij won de BOV Trofee (Beste Ondernemers Visie) 2011. Sinds 2011 is hij lid van DE 144. Bob maakt deel uit van het BNR Sportpanel en is vaste sidekick van Humberto Tan in BNR Sportzaken. Wekelijks schrijft hij de column 'Show me the money' in Spits en hij is auteur van het boek 'De Sportsponsors Top 100 Aller Tijden'.

Prijs incl. diner voor NIMA leden € 125,00.

Aanmelden voor NIMA Zuid - PSV

Afbeelding (CC): Tange