Op de tweede dag van de IEG Sponsorship Conference waren er maar liefst zestig sessies over sponsoring en marketing. Thema’s als 'social good', eSports en creatieve vormen van activatie kwamen nadrukkelijk naar voren. Die onderwerpen bespreken Bob van Oosterhout en Peter Sprenger dan ook in de derde aflevering van Today at IEG.
ING’s Tjitske Benedictus 'verdedigde' de Nederlandse kleuren met een geweldige presentatie over de sponsorcase 'Hollandse Meesters'.
Bob van Oosterhout en Peter Sprenger beschouwen in derde aflevering van Today at IEG de dag na en halen er de belangrijkste hoogtepunten uit. Ze komen tot de conclusie dat eSports allang geen niche meer is en dat 'doing good' als merk prima samen gaat met geld verdienen. 'Think transformational, not transactional' wordt een leidend principe bij sponsoring.
Dagelijks updates
In samenwerking met Triple Double, SPORTNEXT, SportsCloud en Create5 publiceren we in het kader van Today at IEG elke dag één of meerdere video's over de IEG Sponsorship Conference in Chicago. De video’s zijn dagelijks te volgen via SPORTNEXT én Sponsorreport. Hieronder zijn alle bijdragen terug te vinden.
Heb je vragen, stel ze gerust via het Twitter-account van Peter Sprenger of Bob van Oosterhout of via #sportnext. Peter en Bob nemen dit dan mee in de uitzending.
ZIE OOK:
Video: De derde aflevering van Today at IEG