What’s New: Met ASICS over water lopen

ASICS lanceerde bij de New York City Marathon de 'Stop At Never' campagne en het is tijd voor de volgende fase. De echte hardlopers zijn bereikt en nu zetten ze in op een breder publiek. Op een website vol met video's zal elk aspect van de ASICS technologie worden behandelt. De focus ligt hierbij op de sterkte en flexibiliteit van de technologie, zoals te zien is bij de onderstaande afbeeldingen. Hiermee hopen ze de doorsnee 20-er en 30-er te bereiken. De nieuwe website zal in de tweede week van april worden gelanceerd.

Verder in What's New:

  • Halve finale van de AEGON Future Cup Live te volgen via Facebook
  • Britse media zetten in op 3D
  • Duracell zet stroom onder de Olympische campagne
  • Simpel.nl wordt businesspartner van ADO Den Haag

Halve finale van de AEGON Future Cup Live te volgen via Facebook 
Het internationale jeugdtoernooi voor B-junioren (dat tijdens het paasweekend voor de derde keer wordt gehouden) is op dit moment live te volgen via Facebook. De livestream is onderdeel van de AEGON Future Cup App en biedt daarnaast ook het laatste nieuws over de deelnemers, het speelschema, wedstrijdverslagen, exclusieve interviews, foto's en video's. 

Britse media zetten in op 3D
Nadat eerder de BBC al aankondigde de Olympische Spelen van aankomende zomer in 3D uit te zullen gaan zenden, hebben nu ook Sky en Eurosport zich hierbij aangesloten. Grote verschil is dat Sky en Eurosport hebben toegezegd live 3D te zullen aanbieden, daar waar de BBC alleen de samenvattingen in 3D beschikbaar stelt. Onder andere de openings- en sluitings-cerenominie, de 100 meter voor de mannen, zwemmen, basketbal en turnen zullen live in 3D beschikbaar zijn.

Duracell zet stroom onder de Olympische Campagne
Met de Olympische Spelen in aantocht lanceren steeds meer sponsoren hun marketingcampagnes. Duracell wil de atleten motiveren en 'van stroom voorzien' door een marketingcampagne met aangepaste verpakkingen, in-store activaties en een virtueel stadion op Facebook. In het virtuele stadion kan je de Amerikaanse atleten met een foto en een bericht aanmoedigen.

Simpel.nl wordt businesspartner van ADO Den Haag
Eerder al bij Vitesse en FC Utrecht en nu ook bij ADO Den Haag: Simpel.nl heeft vorige week bekend gemaakt dat ze businesspartner worden bij de Haagse club. Dit zal zich niet uiten door shirtsponsoring maar voornamelijk via reclameborden. Directeur van Simpel, Jasper de Rooij licht het op Sponsortribune als volgt toe:

Wij kiezen er heel bewust voor om te investeren in sport. Het bindt mensen. Wij willen dat voetbal weer een leuke ervaring wordt. Een feestje, waar jong en oud met plezier heen gaat. Door het partnership met ADO Den Haag hopen wij hier iets aan bij te dragen.