De National Football League (NFL) heeft de deur voor de gok-industrie op een kier gezet door reclame (met strikte regels) toe te staan. Er mag alleen reclame worden gemaakt in het programmaboekje, op lokale radiostations en op de bovenste ring van het stadion. Ondanks dat de deur hiermee op een kier staat blijft het strenge beleid tegen gokken gehandhaafd.
We remain steadfast in our opposition to the proliferation of gambling on NFL games. There is a distinction between accepting advertising in a limited fashion and gambling on the outcome of our games. Brian McCarthy woordvoerder voor de NFL.
Verder in What's New:
Franse bekerfinale met QR-code op het shirt
In de Franse bekerfinale had Olympique Lyon een QR-code op de linkerzijde van het shirt. Met de QR code kregen fans toegang tot exclusieve content met nieuws, foto's en video's. Helaas mocht de innovatie niet baten, in de verlenging verloor Olympique Lyon met 0-1 van Olympique Marseille.
(met dank aan Maarten van Seggelen)
Vijf social media lessen van Bubba Watson
Vorig weekend liet Bubba Watson de golfwereld verstelt staan door zijn winst bij de Masters in Augusta. Ook op social media is hij inmiddels ontzettend groot. Vijf lessen die zijn aanwezigheid op social media hebben gemaakt tot wat het nu is.
Premier League viert 20 jarig bestaan met app
De Premier League bestaat 20 jaar en om dat te vieren heeft de organisatie een app gelanceerd met daarin 100 video's van klassieke hoogtepunten. Bij elke video zit een quiz vraag en er is de mogelijkheid om prijzen te winnen.