Londen kleurt groen door Heineken

Voor de activatie van de sponsorship van de Spelen gaat Heineken foto's van fans tonen op grote schermen bij Charing Cross stadion. Daar heeft Heineken gedurende de Spelen alle schermen van Transvision afgehuurd. De foto's die daarop worden getoond zijn 'zo goed als live' en om de fans naar de online fanhub te begeleiden zijn er take overs op Yahoo, Eurosport, mobiele advertenties op basis van de locatie en een gesponsorde hashtag #celebratelondon2012. Daarnaast heeft Heineken 150 cafés in Londen groen laten verven. Volgens Louise Dennet draait de Olympische campagne vooral om het vieren, bekijken en genieten, natuurlijk met een ijskoude Heineken.

Onze betrokkenheid bij de Spelen draait om het vieren, kijken en genieten van sport met een ijskoude Heineken. De activatie vindt overal plaats, zowel online als op mobiel en outdoor om de klant gedurende de dag te voorzien van live updates van andere fans.

De fan hub gaat deze week live en is te bereiken via: www.thefanhub.co.uk