Digitale merkactivatie in het hart van de hardloper dankzij Evy

Nationale-Nederlanden ondersteunt al jaar en dag een sportieve en gezonde levensstijl. Iedereen beweegt namelijk voor het bereiken van een persoonlijk doel. Bijvoorbeeld voor een gezonder leven, vrijheid in je hoofd, of het realiseren van een sportieve prestatie. Dat begint niet met het lopen van een (halve) marathon. Dat begint met een eerste stap. Want elke stap brengt je dichter bij je doel. Zoals in het leven. Nationale-Nederlanden helpt je hierbij. In samenwerking met Triple Double sportmarketing is er een nieuwe, digitale merkactivatie ontwikkeld die hardlopend Nederland helpt bij het bereiken van persoonlijke doelen.

Klaar voor een uitdaging?

De aankomende maanden organiseert Nationale-Nederlanden een zestal uitdagingen om iedereen te motiveren de hardloopschoenen naar hartenlust te gebruiken. Via het platform www.renmee.nl kan iedere hardloper in Nederland zich met één druk op de knop inschrijven om mee te doen met een uitdaging. Zodra het profiel gekoppeld is met het platform is het alleen nog een kwestie van de hardloopschoenen aantrekken en de voordeur uit te lopen.

Samenwerking 'Hardlopen met Evy'

Om deze uitdagingen mogelijk te maken, wordt er samengewerkt met niemand minder dan Evy Gruyaert en haar populaire hardloopapp 'Hardlopen met Evy'. De gebruikers van de bekende hardloopapp worden uiteraard niet alleen aangemoedigd om hun persoonlijke loopdoelstellingen te behalen. Met de uitdagingen kunnen ook trainingsschema’s voor de Hardlopen met Evy app en waardebonnen van Runnersworld verdiend worden.

De eerste uitdaging: #lekkerrondje

Vanaf vandaag kan iedereen zich aanmelden voor de eerste uitdaging via www.renmee.nl. Door de samenwerking met een grote hardloopapp als Hardlopen met Evy zijn de uitdagingen van Nationale-Nederlanden op een slimme manier bereikbaar voor een grote groep hardlopers. Doordat Runkeeper-gebruikers ook kunnen inloggen met hun account, heeft een hoog percentage van hardlopend Nederland direct toegang tot de uitdagingen.