Olympic Webinar: de veranderingen in fanbeleving en guest experience

De Olympische Spelen in Tokio gaan er voor sporters en toeschouwers totaal anders uitzien dan in het verleden. Sponsorreport organiseert daarom op donderdag 19 november 2020 een webinar over de veranderingen in de olympische fanbeleving en guest experience als gevolg van de corona-pandemie.

Vier veelzijdige experts met jarenlange ervaring in de wereld van sportsponsoring delen hun verwachtingen. Hoe kunnen merken de Spelen ook in deze tijd gebruiken? Welke scenario's zijn denkbaar? Met welke veranderingen in fanbeleving houden ze rekening? Hoe ziet de guest experience er uit in tijden van corona? En hoe gaan merken hun kennis en producten inzetten voor de beleving van de sportliefhebber?

Deze professionals die hun sporen in de wereld van (sport)evenementen hebben verdiend, praten je bij:

  • Julie Garcia Sjögrim, Senior Director, Partnerships, Business Development and Commercial Affairs, Canadian Olympic Committee
  • Michiel Aulbers, Commercial Head for Global Sports Business & Partnerships, ATPI Group
  • Martin Pietersen, Brand Director – Global Marketing & Communications ATOS
  • Thierry Borra, Sport Matters Consulting en voormalig Global Director Olympic Games Management Coca-Cola

De aanvang van het webinar is 13.00 uur en de sessie duurt tot ca. 14.45 uur. Vanwege de internationale inbreng is de voertaal Engels. Wil je niets missen van dit boeiende thema dat voor iedereen in sponsoring en de beleving van (sport)evenementen een grote uitdaging is? Schrijf je dan snel in via onderstaande button. Deelname is voor abonnees van Sponsorreport gratis.