IEG 2018 - Maatschappelijke activaties in sponsoring is een must

Bob van Oosterhout en Peter Sprenger blikken terug op de hoogtepunten van dag 2 op het IEG-congres. Veel topsprekers geven aan dat sponsoring steeds vaker een sociale component bevat. Ook clubs als FC Barcelona pakken die verantwoordelijkheid. Daarnaast een bijzonder nieuwtje over eSports dat ook nog niet bekend was bij Bob.

In samenwerking met Triple Double, Sponsorreport, SportsCloud en Create5 publiceren we in het kader van 'Today at IEG' elke dag één of meerdere video's over de IEG Sponsorship Conference in Chicago. De video’s zijn dagelijks te volgen via het YouTube-kanaal van SPORTNEXT én via Sponsorreport. 

Heb je vragen, stel ze gerust via het Twitter-account van Peter Sprenger of Bob van Oosterhout of via #sportnext. Peter en Bob nemen dit dan mee in de uitzending.

Wil je niets missen van de IEG Sponsorship Conference? Volg de tag IEG2018 op SPORNEXT of bekijk de video's als eerste op onze YouTube-pagina!

Video: De hoogtepunten van dag 2 op het IEG congres