SPORTNEXT Magazine

Twee keer per jaar publiceren we het SPORTNEXT magazine met inspirerende verhalen, cases, analyses en achtergronden uit de bijzondere wereld van sportmarketing. Van datamarketing tot esports en van opvallende sponsoractivaties tot vindingrijke innovaties in de sportmarkt. Alles komt aan bod.

Nu in het magazine

Het laatste nummer van het SPORTNEXT Magazine staat weer bol van de mooie verhalen. Het overkoepelende thema is duurzaamheid, een onderwerp waar we vandaag de dag niet meer omheen kunnen. Je leest onder andere een groot verhaal over hoe duurzaam de komende Olympische Spelen in Parijs (beloven te) zijn. En verder:

  • Race tegen de klok: The Ocean Race vaart groene koers
  • Zal de Tour de France van 2050 nog wel in juli verreden worden?
  • Purpose Pole Position zet duurzaam e-racen op 1: "E-racen heeft als een van de weinige sporten duurzaamheid echt in het DNA"

Maar ook:

  • KAA Gent schenkt de glazen vol in herbruikbare smartcups met slimme chiptechnologie
  • Van lineair naar circulair: duurzaamheid een van de belangrijkste strategieën bij Decathlon
  • What's NEXT? Tien sterke staaltjes sportmarketing

Doel

SPORTNEXT is een innovatieve en betrokken sportmarketingcommunity, die zich onderscheidt door de unieke wijze waarop de dynamische wereld van sportmarketing met de doelgroep wordt gedeeld. Ons voornaamste doel is verdere professionalisering van sportmarketing als vakgebied en het stimuleren van de inzet van sport als marketingtool.

Met het SPORTNEXT magazine bieden we twee keer per jaar 80 pagina's vol inspirerende verhalen, cases, analyses en achtergronden uit de bijzondere wereld van sportmarketing.

Ontvang drie edities van het SPORTNEXT magazine voor €34,95!*

*SPORTNEXT verschijnt twee keer per jaar.

OPGELET:

Leden van de Businessclub Vrienden Van Speco (BVVS) ontvangen een aangepaste editie van het SPORTNEXT magazine.