Het nieuwe SPORTNEXT Magazine is uit!

Twee keer per jaar publiceren we het SPORTNEXT magazine met inspirerende verhalen, cases, analyses en achtergronden uit de bijzondere wereld van sportmarketing. Deze week plofte de wintereditie van 2023/'24 op de deurmat. Het overkoepelende thema is duurzaamheid. Daar kan ook de sportmarketingwereld namelijk niet meer omheen.

Hierin lees je onder andere een groot verhaal over hoe duurzaam de Olympische Spelen in Parijs (beloven te) zijn. En verder:

  • Race tegen de klok
    The Ocean Race vaart groene koers
  • Duurzaamheid in het wielrennen
    Zal de Tour de France van 2050 nog wel in juli verreden worden?
  • Purpose Pole Position zet duurzaam e-racen op 1
    "E-racen heeft als een van de weinige sporten duurzaamheid echt in het DNA"
  • Smartcups bij KAA Gent
    De Belgische club schenkt de glazen vol in herbruikbare bekers met een slimme chiptechnologie
  • Van lineair naar circulair
    Duurzaamheid een van de belangrijkste strategieën bij Decathlon