Today at IEG #9 - De marketingkracht van de millennials

Veel sprekers op de IEG conferentie brachten de marketingkracht van de huidige millennial generatie naar voren. Niet alleen als doelgroep, ook als creators in het nieuwe digitale tijdperk. Millennials vertegenwoordigen de generatie die in de periode 1980-1995 geboren is. Genoeg reden dus om in de negende aflevering van Today at IEG eens bij te praten met twee millennials uit de Nederlandse delegatie.

Michiel van Rijn van Alkemade (Techonomy) en Pieter Kuijpers (Triple Double) schuiven aan bij het ontbijt. In een vraaggesprek geven zij hun 'generatie' visie op de sprekers en het congres. Wat vinden zij belangrijk en wat halen zij uit deze dagen?

Een vraaggesprek van ruim een kwartier over de toekomst van sportmarketing en sportsponsoring.

Video: De negende aflevering van Today at IEG


Dagelijks updates

In samenwerking met Triple Double, Sponsorreport, SportsCloud en Create5 publiceren we in het kader van Today at IEG elke dag één of meerdere video's over de IEG Sponsorship Conference in Chicago. De video’s zijn dagelijks te volgen via SPORTNEXT én Sponsorreport. Hieronder zijn alle bijdragen terug te vinden.

Heb je vragen, stel ze gerust via het Twitter-account van Peter Sprenger of Bob van Oosterhout of via #sportnext. Peter en Bob nemen dit dan mee in de uitzending.

ZIE OOK:

Wil je niets missen van de IEG Sponsorship Conference? Volg de tag IEG2017 op SPORTNEXT of bekijk de video's als eerste op onze Facebook-pagina!