Op woensdag 30 maart gaat Peter Sprenger in de boardroom van SX (Eindhoven) een update geven over de belangrijkste marketing technologie ontwikkelingen die op de MarTech conferentie in San Francisco naar voren zijn gekomen. Hij zal in anderhalf uur de belangrijkste trends uit het congres bespreken en uiteraard met de toehoorders de actuele ontwikkelingen delen. De Wake Up-college MarTech is bedoeld voor professionals in het marketingveld die geïnteresseerd zijn in de verdere ontwikkelingen tussen marketing, digitale technologie & software. Enige voorkennis bij de deelnemers is wel vereist, omdat algemene begrippen niet uitgebreid worden behandeld.
De MarTech conferentie in San Francisco is wereldwijd het meest toonaangevende congres op het terrein van marketing & technologie. Nieuwe technologieën rond big data, profiling, analytics, contentmanagement en campaigning zijn de afgelopen jaren in een stroomversnelling gekomen. Marketingtechnologie is inmiddels de snelst groeiende categorie in de ICT wereld en heeft met ruim 2.000 leveranciers een marktomvang van al meer dan $35 miljard. Met de adoptie van inzichten rond fanbase marketing, dataplatforms, social marketing en toepassingen vanuit de marketingcloud gaan ook de ontwikkelingen in de Nederlandse markt razendsnel.
De ontbijtsessie is voor de echte ‘go bigs’ in marketing, en je moet er vroeg voor je bed uit. Het college van Peter Sprenger begint om 08:00 uur en eindigt om 09:45 uur. Vanaf 07:30 uur staan er koffie en croissants klaar in de SX boardroom op de vierde verdieping. Aan de deelnemers wordt een symbolische vergoeding van 25 euro gefactureerd. Omdat de boardroom een maximaal aantal zitplaatsen heeft, is het aantal deelnemers gelimiteerd. Opgeven kan via info@sportscloud.nl. Je krijgt dan een bevestiging van Andy Berendsen. Een e-mail sturen om je aan te melden is voldoende. Het college zal half april worden herhaald bij IBO Business School.
Ben jij er woensdag 30 maart om 07:30 uur bij? Meld je snel aan!
ZIE OOK: 10 takeaways van de MarTech conference 2015 - Column Peter Sprenger (23 oktober 2015)