Today at IEG #1 - Digital, content en data spelen met de oude wetten van de marketingindustrie

De kop is eraf in Chicago. Vier dagen lang wordt er op de IEG Sponsorship Conference ingegaan op de veranderingen in sponsoring en marketing. Dit jaar is Pivot het centrale thema. Een term die staat voor het vermogen om een draai te maken als dat nodig is. En die draai is nodig voor iedereen die in marketing en sponsoring actief is. Want digital, content en data spelen met de oude wetten van de marketingindustrie. Bob van Oosterhout en Peter Sprenger nemen je dagelijks mee met updates en analyses. Hieronder de start met hun allereerste indrukken vanaf de conferentie.

Ook komen de komende dagen verschillende Nederlandse bedrijven aan het woord die de conferentie in Chicago bezoeken, zoals ING, Rabobank en KPN. 

In samenwerking met Triple Double, SPORTNEXT, SportsCloud en Create5 publiceren we in het kader van 'Today at IEG' elke dag één of meerdere video's over de IEG Sponsorship Conference in Chicago. De video’s zijn dagelijks te volgen via SPORTNEXT én Sponsorreport.  

Heb je vragen, stel ze gerust via het Twitter-account van Peter Sprenger of Bob van Oosterhout of via #sportnext. Peter en Bob nemen dit dan mee in de uitzending. 

ZIE OOK:

Video: De eerste aflevering van Today at IEG

Wil je niets missen over de IEG Sponsorship Conference? Volg de tag IEG2017 op SportNEXT of bekijk de video's als eerste op onze Facebook-pagina!