123inkt.nl viert zijn 25-jarig jubileum met de lancering van de sponsorcampagne '123inkt.nl geeft kleur aan het Nederlands Jeugdvoetbal.' Het e-commercebedrijf, marktleider in printersupplies met 5 miljoen klanten, zet met de campagne zijn langdurige betrokkenheid bij het amateurvoetbal kracht bij.
Als hoofdsponsor van de jeugd bij ruim 45 voetbalverenigingen in Nederland brengt 123inkt.nl kleur op de tenues en in het spel van ruim 25.000 jonge voetballers. Dankzij het bedrijf, dat voetbalclubs al meer dan vijftien jaar ondersteunt, loopt iedereen er tiptop bij: in een compleet voetbaltenue, mooi presentatiepak en met voetbaltas. En wie met trots het clubtenue draagt, speelt met meer zelfvertrouwen, plezier en teamgeest. De sponsoring heeft dan ook een duidelijke maatschappelijke insteek. 123inkt.nl wil dat ieder kind zich onderdeel voelt van het team.
De organisatie wil de komende jaren sterker communiceren over deze propositie, die tot nu toe niet bij iedereen bekend is. De campagne '123inkt.nl geeft kleur aan het Nederlands Jeugdvoetbal' moet daarin een eerste grote stap zijn. De campagne gaat niet alleen live via de eigen kanalen van 123inkt.nl, maar ook via alle 45 partnerclubs. Daarmee wordt een groot landelijk bereik verwacht.