Ad Maatjens

Ad is co-founder en hoofdredacteur van het vakblad Sponsorreport, het kennisplatform voor sponsoring.

Volg Ad via:

LinkedIn
Twitter

Door Ad Maatjens

Campina richt zich met NOC*NSF op gezonde voeding voor alle sporters

Als uitbreiding op de verbintenis die FrieslandCampina heeft met NOC*NSF is Campina ook official supplier geworden van TeamNL. Maar de aandacht ligt zeker ook op het belang van gezonde voeding voor alle sporters, vertelt Bas Roelofs, managing director FrieslandCampina Nederland.

'Schaatsen ideaal middel om naamsbekendheid Daikin te vergroten'

Met Daikin, wereldwijd fabrikant van warmtepompen en klimaatsystemen, presenteerde de KNSB onlangs een nieuwe partner van Schaatsend Nederland. Aan de vooravond van het schaatsseizoen interviewt Ad Maatjens de directeur van Daikin Nederland, Edwin Hoogerwerf, over de activaties, doelstellingen en achtergronden van de samenwerking met de schaatsbond.

Sponsoring AkzoNobel en Brunel in Volvo Ocean Race ‘boven verwachting’ verlopen

Hans Erik Tuijt meest invloedrijke persoon in sponsoring

Alle cijfers en sponsors van de 18 Eredivisieclubs in het seizoen 2017/2018

Team Brunel wil nieuwe toekomstmogelijkheden creëren door verbinding

#Thefuture van de Volvo Ocean Race: inzetten op digitale storytelling

Sportsponsoruitgaven onder druk

Bob van Oosterhout meest invloedrijke persoon in sponsorindustrie

Alle cijfers en sponsors van de 18 Eredivisieclubs

Sponsorreport Survey 2016: Minder sponsorships en meer focussen

De impact van een degradatie op de positionering en sponsoring van voetbalclubs

Sportfestivalopzet Den Haag blauwdruk voor toekomstige stopovers?