Maarten van Seggelen

De afgelopen vijftien jaar heeft Maarten in binnen- en buitenland ervaring opgedaan met organisaties die middenin de beleving van haar supporters staan. Zo heeft hij gewerkt voor het Nationale Theater in Namibiƫ en dertien seizoenen bij Vitesse. Zijn kracht zit in de verbinding leggen tussen merk/evenement, organisatie, sponsors en supporters.

Provincie Gelderland

Momenteel werkt Maarten als adviseur sponsoring bij provincie Gelderland. Voor deze overheid zet hij een nieuw sponsorbeleid op. Vanuit partnerschap sponsort de provincie zo'n 20 sportevenementen en verkent het sponsoring in breder perspectief. Met sportsponsoring laat de provincie het beste en mooiste van Gelderland zien.

FANexperience

Met FANexperience heeft Maarten een eigen blik op klantbeleving. Met aandacht voor alle gebieden van het klantcontact, zoals marketingcommunicatie, merchandise, sponsoring, access control, retail, food&beverage, branding en databasemarketing.

Maarten ervaart zoveel mogelijk sportevenementen zelf, passief of actief.

Volgen Maarten via:

Instagram
LinkedIn
Pinterest
Twitter
YouTube

Door Maarten van Seggelen

Jingle Balls 2019

Het is weer zover! Kerst staat voor de deur. Een warme tijd die we samen met geliefden om ons heen doorbrengen. Samen bij de kerstboom, een warm en mooi moment in het jaar. Zo kom je dichter bij elkaar. Sport staat tijdens kerst ook stil bij de mensen om haar heen, en met name haar geliefde supporters. Op heel veel verschillende manieren. Voor het vierde jaar op rij ben ik een rondje langs de velden gegaan. Voor jou weer een vol kerstpakket! Met voorbeelden uit voetbal, basketbal, volleybal, ijshockey, rugby, NASCAR, wielrennen, Formule 1 en honkbal. Ik wens iedereen een waardevolle en liefdevolle periode met iedereen die je lief is en een gezond en sportief 2020!

11 bijzondere shirtlanceringen in 2019

Een traditie in de dop; shirtlanceringen. Net als afgelopen twee jaar maken we een ronde langs de velden. Het design en de presentatie van nieuwe clubtenues is het startsein van een nieuw seizoen. Nog voor het laatste fluitsignaal van het ene seizoen heeft geklonken, wordt al gekeken naar de shirts van het volgende seizoen. Het begin van een nieuw episch clubverhaal. Het uithangbord van de club en stad. Trots, eer en kleuren die verdedigd moeten worden.

De kracht van sport in beeld

Krachtige video's. Vol met emotie. Strijd. Kracht. Kwetsbaarheid. Trots. Vuurwerk. Helden. Van toen en voor nu. Met de groei van social media en de grote hoeveelheid aan content worden de korte en krachtige video's steeds belangrijker om een boodschap over te brengen. Niet meer direct de content zelf, maar de verwijzing naar een mijlpaal. Video's waarin niet direct de sport zelf centraal staat, maar al het gevoel dat het met zich mee brengt. Geen commercial of platte reclame waarin de emotie gebruikt wordt, maar echt een DNA-video. Een belangrijke gebeurtenis te ondersteunen. Een boodschap kracht bij te zetten. Ongeacht of die nog moet komen of al geweest is. PSV bracht zondag om 09.09 uur een video voor het belangrijke duel met Ajax. This is for you, met Jeroen Zoet.

Jingle Balls (III)

Het is weer kerst! Een mooi moment om stil bij te staan. Mensen te boeien en te binden. Zie ook de mooie kerstcommercials van PLUS en Jumbo, de video van Google en de reclame van KPN, met bijzondere aandacht voor esports.

Fanexperience by the Bulls

Wat nou, fan experience?!

Jingle Balls (II)

Alsjeblieft, een vol kerstpakket! Na de doorkijk naar kerstactiviteiten vorig jaar geef ik je graag vier invalshoeken om je eigen kerstpakket te vullen. We kunnen ons weer heerlijk verwarmen aan mooie kerstverhalen, bijzondere plaatjes en vermakelijke video`s. Ik beloof jullie; elke link is de moeite waard om te bekijken!

Laat je club je in je hempie staan?! (Deel II)

Laat je club je in je hempie staan?!

De opkomst van sport

Jingle Balls